Us esperem el pròxim 12 de maig! – Circuits de Col·laboració

Ens fa molta il·lusió escriure’t per a convidar-te a la jornada d’obertura del programa de l’Escola d’Innovació Cívica que tindrà lloc dissabte que ve 12 de maig de 10:00 a 14:00 en Las Naves.

L’Escola d’Innovació Cívica és un procés obert d’innovació cívica que el seu objectiu és construir un espai inclusiu de trobada, col·laboració i aprenentatge des del qual accelerar les nostres iniciatives i emprendre accions i projectes col·lectius multisectorials amb impacte en els nostres barris. L’Escola vol construir un espai d’oportunitat des del qual obrir capital relacional a València accelerant la col·laboració entre persones i iniciatives per al ben comú.

Amb aquest objectiu arranquen el 12 de maig els 4 programes de L’Escola d’Innovació Cívica durant una jornada molt dinàmica centrada en fer visible i accelerar el potencial del teixit innovador de la nostra ciutat recolzant-se en dinàmiques col·laboratives. Ens farà molta il·lusió si podem comptar amb tu. T’esperem. Vine, connectem, aprenem, experimentem, construïm!

Una abraçada i fins prompte!

Esdeveniment en Facebook

Aconsegueix les teues entrades en Eventbrite